‘Oud Steenwijk en Omstreken door de lens van Johan Memelink’

Vanaf 2 juni brengt de historische vereniging het boek ‘Oud Steenwijk en Omstreken door de lens van Johan Memelink’ uit. Het telt 288 bladzijden en bevat meer dan 350 foto’s uit de periode 1916 - 1966, deels in kleur. Het is ingebonden en heeft een harde kaft en een leeslint.

Het boek is voor € 24,95 verkrijgbaar bij Steenwycks Boeckhuys aan de Markt 38, Boekhandel Groenendijk in de Oosterstraat 44, Boektotaal De Lange in de Woldpromenade 32 en het Stadsmuseum aan de Markt 64.

Uitsluitend voor leden van de Historische Vereniging Steenwijk en Omstreken is het met vijf euro korting (dus voor € 19,95) te koop op woensdag- en vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur in het pand Markt 60 (1e etage). Bij vooruitbetaling kan het ook opgestuurd worden. De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 5,75.

U krijgt het boek in huis na overmaking van € 25,70 (voor leden) of € 30,70 (voor niet-leden) op rek.nr. NL18INGB 0005149038 t.n.v. Historische Vereniging Steenwijk en Omstreken. Wilt u bij uw overschrijving bij ‘mededelingen’ vermelden: naam, adres, postcode en woonplaats? Of mail deze gegevens naar heidingadewit@ziggo.nl

Woont u in het buitenland, informeer dan voordat u geld overmaakt, s.v.p. zelf even naar de verzendkosten.

Vanaf 2 juni t/m 9 september 2017 (Kopje Cultuur) is er in het Stadsmuseum, Markt 64, een expositie van foto’s van Johan Memelink.